Bedrijfsfotografie
Bedrijfsfotograaf Raalte / Heino
Wil jij foto’s voor op je website, in je brochure of magazine? Of het nou gaat om het maken van beelden van jouw bedrijf, bedrijfsprocessen of de mensen achter het bedrijf, ik breng de kracht binnen de organisatie in beeld. Ruim twintig jaar lang heb ik gewerkt als marketeer. Dankzij die achtergrond kan ik goed meedenken over wat jij als bedrijf wil én kan vertellen met beeld. Waar wil je de foto’s voor gebruiken? Dat is een belangrijk uitgangspunt voor het fotograferen van jouw bedrijf.
Wil jij jezelf ook laten vastleggen zoals je écht bent?
Klantverhalen
Dankjewel voor de foto’s. Ik ben er blij mee!
Wat zijn ze leuk geworden!! Waar een deel met frisse tegenzin naar deze shoot kwam heeft iedereen er toch lol in gekregen. Dat heb je goed gedaan. Wij vonden het ook leuk!
Bedrijfsfotografie
Ik adviseer jou over de manier waarop jouw bedrijf zich kan profileren. En ik ken de mogelijkheden van beeld. Op een website, op sociale media, in fysieke uitingen. Of het gaat om het maken van zakelijke portretten of beelden van bedrijfsprocessen, mijn kennis van marketing neem ik mee.
Bedrijfsreportage
Wil jij in beeld laten zien waar jouw bedrijf voor staat? Ik fotografeer je hele bedrijf. Hier bedoel ik mee: het pand, de werkplekken, producten en machines, maar vooral jouw mensen. Want zij maken het bedrijf. Precies zoals ze zijn. Bevlogen, enthousiast en klaar om voor jouw klanten aan de slag te gaan. Dit levert je foto’s op die de waarde van je bedrijf weerspiegelen en die je overal voor in kunt zetten.
Fotografie voor website
Goede foto’s op je website zijn heel belangrijk. Het moet passen bij je huisstijl, je aanbod, maar ook bij je doelgroep. Foto’s zijn ontzettend belangrijk voor de merkbeleving. Eigen foto’s zorgen voor herkenning en geloofwaardigheid. Als bedrijfsfotograaf maak ik authentieke foto’s die écht bij jouw bedrijf passen.
Beeldbank voor social media
Ook op social media is het gebruik van eigen foto’s erg belangrijk. Niet alleen eigen foto’s van je aanbod, maar juist ook van je mensen. Want mensen doen zaken met mensen, niet met bedrijven. Je eigen mensen in beeld zorgt voor verbondenheid. En je eigen stijl zorgt voor herkenning. Dat wil jij toch ook?